Stages zijn afgerond! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Léo en Thijs - WaarBenJij.nu Stages zijn afgerond! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Léo en Thijs - WaarBenJij.nu

Stages zijn afgerond!

Door: Thijs en Léo

Blijf op de hoogte en volg Léo en Thijs

22 Juni 2007 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal,

Zoals jullie al aan de titel zien zijn onze stages afgerond. Zowaar bij ons allebei positief :-). Er valt een grote druk van ons af en we gaan nu dus ook lekker vakantie houden. Vanaf morgenochtend gaan we vanuit Quito naar het zuiden reizen. Gedurende die reis doen we allerlei leuke plaatsjes aan. Maar dit lezen jullie achteraf wel op deze site. Na de eerste week reizen gaan we vanuit Quenca richting kust om daar nog even wat bij te kleuren zodat we poepie bruin terug in Nederland aan zullen komen op 11 juli.OF we al niet bruin genoeg waren heh...

Dit was even vlug een berichtje om iedereen te laten weten dat we nog wel leven. Tot snel allemaal...

Dikke kus, ons

• 23 Juni 2007 - 00:26

Sarah:

gefeliciteerd allebei met het halen van jullie stage! nu lekker gaan genieten voor de paar daagjes dat jullie er nog zitten.

xx
    sarah

• 23 Juni 2007 - 06:39

Yvonne:

Hoi leonie en thijs, Gefeliciteerd met jullie stages! Geniet er nog maar ff van, ik zie jullie op 11 juli op schiphol!
    Kuzz Yvonne

• 23 Juni 2007 - 07:24

Joop En Agnes :

GEFELICITEERD, SUPER!!!!!!!!!! Lekker genieten nu van het laatste gedeelte van jullie verblijf in Ecuador. Veel foto's maken he. Met het weer in Nederland is het voor ons niet mogelijk om wat bij te kleuren. Het is hier behoorlijk belabberd. Echt Holland. Vallen jullie strakjes des te meer op. (hi,hi).
    kus, ons.

• 24 Juni 2007 - 15:59

Paul En Hettie:

Hoi luitjes, Fijn dat de stages goed zijn afgerond, proficiat, en geniet nog maar eventjes van het prachtige land.

• 25 Juni 2007 - 06:54

Nilse:

Heeej daar, Goed gedaan hoor, allebei de stages gehaald!! Toch een fijn gevoel he :-)
    Geniet ervan die laatste weken echt relaxen! En ik lees de verhalen wel weer

xxx Nilse

• 25 Juni 2007 - 08:28

Netty En Jac:

Gefeliciteerd met de positieve afronding van jullie stages. Nu genieten van jullie vakantie, maar volgens ons genieten jullie alle maanden!!
    Groetjes en veel plezier

Jac en Netty

• 01 Juli 2007 - 05:44

Coby En Cees:

Zelf net terug van vakantie lazen we dat julie alle twee je stage gehaald hebben.
    Hartstikke goed jongens, gefeliciteerd.
    Geniet nu van jullie vakantie en een goede reis terug.

Groetjes Coby en Cees